注册 登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

终わり世界の始じまり

liastellar=中岛文 渣浪:weibo.com/liastellar

 
 
 

日志

 
 
关于我

三色堇粤语翻唱组词人|逝魂堂NACG同好团创始人&歌姬|写作中岛文读作Liastellar|真实身份——魔法少女酷麻子|我爱二次元

网易考拉推荐

吐槽  

2012-10-25 13:08:31|  分类: 默认分类 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |
本身眼训到不得了咩都唔想理噶啦~俾两个唔成熟噶小妹妹一d无聊理论听到我=_,=,仲要俾佢地话我唔明白,个脑有问题……
 有病……
边个唔知道摞左毕业证再来试用三个月好啊!问题系你摞左毕业证再来人地收唔收你先得噶!采购(冇做过),销售(唔识做),其它(唔系呢个专业出身冇呢d知识)
哈哈哈哈!!!!话响度摞住500蚊,做生做死!药厂生产线果D先叫做生做死啊!包几件货就叫庋,人地一日包10件,每件要装600盒,每盒都要自己动手折盒、折说明书、装盒、装箱、封箱噶点算啊?跳楼啦不如!!
我咩都唔知,多你三年历练,食饭饮水行路心跳都俾你地多三年啦!当我三岁啊?!
得把口,自己冇挨过!!做生做死……姐姐打工每日做8~10个钟冇得坐,一个手掌要托起几斤重噶杯盘瓦碟果阵你地仲读紧中专每日hea啊hea度日咋!
小朋友~!话人之前啉下自己咩位置,大家都系实习生,讲说话唔好咁失礼!

  评论这张
 
阅读(15)| 评论(0)
推荐 转载

历史上的今天

在LOFTER的更多文章

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2017